Börja plugga :)

Idag fick jag besked från komvux..

Jag kom in på dom två kurserna jag sökte i september, jag börjar vecka 42.
Med eng b och ma b..
Jag ser faktiskt fram emot det :P det skulle man aldrig kunna tro om mig..men så är det ^^

Igår så sökte jag faktiskt in till ett helt kurspaket som börjar i januari..om jag blir antagen då..
Hmm, vet inte om jag ska säga vad det är jag sökt in än..hehe..det får bli senare..när jag vet om jag klarar av att plugga heltid..

denna veckan har verkligen varit kass för mig psykiskt..har knappt varit utanför dörren alls..bara legat i sängen eller suttit i sängen och velat med datorn..har inte orkat nåt annat..knappt äns att fixa mat till mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0