kaos

det är bara kaos just nu..velar med skolan..inte dom som velar men jag..vet inte hur jag ska göra..ska egentligen vara där om en halvtimme..men jag orkar inte..'
igår sov jag verkligen HELA dan..missade psykologtiden..smart..eller inte..suck!!
idag så har jag sovit fram till tre..lär väl lägga mig snart igen och sova mer..mår itne bra alls!!

har bråkat som ett as med farsan det senaste också..är väl det som gör att allt bara är kaos..han som betyder nästan mest för mig..skiter i mig.. :(

lägenheten ser ut som helvete..behöver diska..och det är min tur att diska det vet jag..förlåt älskling..men jag orkar bara inte..och det gillar jag inte alls..att jag inte har någon ork till nånting..vill inte att älskling ska göra allt..men det är ju så det blir just nu.. :( förlåt!! jag hoppas jag kommer ur denna jävla svacka snart..orkar inte mer!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0