wall-e matrix hår tankar osv......

Detta skrev jag precis när vi kom ut från bion med Jenny och Mickaela, vi hade sett Wall-e :D

*Har sett på Wall-E med älski och mickaela. Den fick mig att bli filosofisk. Vi kan faktiskt leva i en värld som matrix. Jenny försöker förklara att det kan vi inte alls. Vi har inte utvecklat nåt tillräckligt inteligent liv. Himlen ska vara förstörd och det har inte varit något stort krig än.. Men, hur kan vi vara säkra på det? Robotarna bestämmer ju exakt vad vi ska se och vad för historia vi ska ha.. Så allt kan ju ha hänt redan..eller hur?*

ganska läskigt när man tänker efter så :P men men :P

nu är nina här och får sitt hår fixat av jenny ^^ svart och rött blir i flätat i ninas redan svarta hår..jag färgade det på henne igår ^^ och hon rakade och färgade mitt ^^ blev mega nöjd..men jävlar vad kort hårig jag är nu :P
ska se om jag kan få upp nån bild också :P





Coolt, jag lyckades :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0