fortsättning på nåt som inte finns..

fan vad jag stör mig på att dom gör fortsättningsfilmer på en film som inte har nåt man kan fortsätta på i slutet av första filmen!!
som halloween filmerna, fredagen den trettonde, sniper, lejon kungen 2..
lejon kungen 3 är däremot mega bra..men det är för att den egentligen inte är någon fortsättning..den är som en helt egen film eftersom det är lejonkungen 1 fast från timon och pumbas synvinkel..
jag börjar bli redigt irriterad förtillfället..har typ inte ätit nåt idag eller igår..och det börjar märkas ganska rejält..


för att byta samtalsämne..när vet man att man gått förlångt?? jobbigt att man inte kan skriva mer om det..plus att jenny nästan kanske håller på att få nån..jag vill ju också ha nån..men så som jag ser ut så funkar ju inte det..fet som ett hus är jag..men jag orkar inte ta tag i det ordentligt just nu.. :/ fan!!

Kommentarer
Postat av: Friday

Cimsan då. Vi får se till att träffas någon dag =) Kramas lite och tycka att världen är kass!!!

2008-09-24 @ 09:38:00
URL: http://fridaysworld.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0