hmm..

idag mår jag bättre än när jag skrev senaste inlägget :P jävlar vad hög jag var..och skit vad piss jag mådde
men jag gjorde inte älskling eller nån annan besviken..mina armar är hela :) väckte älskling på natten..men det var egentligen inte meningen..jag skulle leta efter min pappersdagbok..och då väckte jag henne och hon drog in mig i hennes famn..
sen när jag nästan deckat där hjälpte hon mig över till min säng..

idag är det en sån där slö dag..ska nog bara diska..och städa upp lite mer :P jenny ska ut och vela som vanligt..
och vi har bara ett busskort så kan inte sticka iväg båda två åt varsitt håll..och hon ska till sitt gamla jobb och prata så då kan inte jag hänga med..

men nu ska jag gå och laga mig lite frukost..havregrynsgröt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0