skära mig?

dettta skrev jag natten till igår..men var för hög för att fatta hur jag skulle publicera det..så gör det nu ist..

jag undrar hur det här ska gå..har fått i mig fyra insomninnstabetter nu..sp jag kan in te riktgty fåp mina händer och ögon ghöra som jag vill'
jag vill skära mig..jag mår itne spå bra just nu.
vil.li inte väcka älskling..men jag måste nog göra det innan det är vörzsynförstnt.......
hshhahah....undrar om jag kommer hålla i denna blogge  överhubvutaget :P  men jag hade inget inärheten att prakiskriva av mig på seå ddewt gick bli datorn ist..
inge bra..vill se mig blod har inte se4ety det på jäyyer länggr!!
kollar på nån knas åå¨tv dä är fert en pspm är presius osim mig..hon skär sig för att se nlircferblodet
av att dse rakbladen ovh blodfet..jag bvill mdedd men jag pko,mmer göra äksling så besgviken..vill intye föra henne bestivkke n....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0